dissabte, 30 d’octubre del 2010

Noces d'Or




Uff quins nervis!!! Hem preparat la celebració de les Noces d'Or dels meus pares.
Ja està tot i la veritat es que ha sigut un dels aconteixements que més he gaudit.
Una feina feta amb equip, les meves dues germanes i jo.
Òbviament a mi m'ha tocat la part gràfica. L'imatge no es molt bona, però es pot veure el detall.

La fotografia es la dels noviis quan es van casar el 30.10.61. Els convidats que havien estat al casament ho van veure rapit, els més joves... els hi va fer gràcia veure com anaven aquell dia.
La foto va ficada en una caixeta (en forma de piràmide) que porta a dintre un parell de bombons, i la flor fins i tot fa bona olor, perquè la tija es una barreta d'encens. Tot va col·locat a sobre de la base de color gris a on va el nom del convidat.
El detall es va ficar a cada lloc de la taula i així els convidats sabien a on havíem de seure.

I desprès la part dels regals:

Portada de la Vanguardia del 30.10.1960, amb una petita modificació, una de les noticies de la portada era la foto del casament amb les fotos i la redacció del texte amb els convidats del moment. La portada es va enmarcar i la veritat semblava molt més important.

Regal d'un viatge a Estambul, i per puguer ficar els noms de tots i una dedicatoria, es va fer aquest tiquet regal, la mida es d'un Din A-3 aproximadament.



Tot va ser perfecte!!! 
No oblidaré mai la cara dels meus pares amb tota la familia junta, tanta felicitat, la veritat es que això no té preu. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada