diumenge, 3 de juny del 2012

V trobada Fem Scrap







TALLER 11 : ENQUADERNACIÓ “SECRETA” BELGA per Yolanda Grosso





 TALLER 10 : PÀGINA D’ART JOURNAL per Ruth Bernal




Un dia genial!!!
Tenia moltes ganes d'anar aquesta trobada, i avui ha sigut el gran dia!!!!  
Noies es genial, l'organització increïble, no m'estranya que tot sorti tant bé, Tot perfecte, els tallers, la gent, el menjar, ains... quins postres!!!! 
Em feia molta il·lusió fer un detalle't per la gent, (un tag) i entre divendres i dissabte vaig començar a fer-ho. M'hagues agradat fer per tothom però 160 persones... son moltes, o sigui que només m'ha donat temps de fer per unes 110 persones. Si us agrada el mateix que jo fent-los ... llavors es tot un èxit!!! perquè he gaudit molt.
També m'agradaria felicitar a la Yolanda ( taller d'enquadernació) i a la Ruth (taller d'art journal ) per la bona estona, i per tot el que m'heu ensenyat, No m'ha donat temps a acabar, però no trigaré... o sigui que ja penjaré les fotos.

O sigui que desprès de tindre un dia "Redondo" l'únic que puc dir es.... Sis plau teniu que organitzar més sovint, no sé si podré esperar fins al Desembre!!!  Es 100% recomanable!!!

Gràcies a Fem Scrap per aquest dia!!!

7 comentaris:

  1. Nena quina curra has fet!!! jo tinc un tag dels teu!! es PRECIOS!!! moltes gracies!! e fet amb tu el curs de Ruth ;)

    ResponElimina
  2. Gràcies guapa!! M'agradat molt el taller ;) de fet ... m'agradat tot!!!!!!

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies per les teves paraules!!!

    Petonets,

    ResponElimina
  4. Gracies guapa!!!! Va ser tot un plaer compartir el dia i sobre tot el taller i la cara final al veure el full com a portada del teu preciós e increible journal!!!!!!!!!!! Jo el vull veure montat!!!!
    Petonets
    Pd: gràcies pel teu tag, es preciós!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies pel tag. És preciós. Jo soc la noia que estava sentada al teu costat al taller d'enquadernació. Ja aniré mirant a veure com et queda al final.

    ResponElimina
  6. Gràcies a vosaltres per aquests comentaris. Ara ja sé qui ets Rosa, demà a veure si l'acabo que sino.... m'oblidaré,jeje

    ResponElimina
  7. los tags son preciosos, y que suerte haber podido asistir a esos talleres!

    ResponElimina