dijous, 4 d’octubre del 2012

I el dijous que fem???





Casal Torre Romeu
Cada dijous a la tarda vaig al Casal Torre Romeu en Sabadell, estaré allà fent tallers fins Desembre. Es un grup molt canyero, treballador, molt agradable, la veritat es que un se sent molt a gust amb aquest grup. Tinc que agrair a tot aquest grup per voler aprendre coses diferents a les que estaven acostumades a realitzar, 17 anys fent teules, pintar figures de guix i centres de taula, no té res a veure amb el que treballarem.
Hem començat amb una caixa i per ara ... tothom engrescat treballant de valent. Quant estiguin acabades penjaré les fotos.

I com premi quant surto del casal, el cel sempre em dóna aquest regal per la vista, no es la millor imatge, perquè les bones estic conduint i no puc fer-les, (em tindré que portar un ajudant o un xòfer jajajaja)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada