dissabte, 20 d’octubre del 2012

No et tinc oblidat!!! es que vaig una mica....

Prepara, talla, edita, ainnssss....
Aquesta setmana ha sigut una mica liada, o jo m'he organitzat malament, però la veritat es que sembla que m'hagi oblidat del bloc i nooooooooo!!!!!! Normalment al final del dia, quant arribo a casa escric tot allò que vui penjar al bloc, però aquesta setmana s'ha complicat una mica.  Hi han moltes entrades per ficar, em faig una llista i aixi segur que no m'oblido de res. 
          1. El mirall que va fer l'Elena per la seva amiga. 
          2. Un encàrrec molt especial
          3. Les caixes del Casal Torre Romeu
          4. Preparant tallers per Nadal
          5. Taller de Caixetes de Fusta
          6. Un taller en familia
Upsss!!! fent així una llista es veu molta feina per fer. Pero una per una aniré afegint.
Estic contenta per que mica en mica vaig fent, 
Un petonassss molt gran i gràcies per visitarme

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada