diumenge, 18 de novembre del 2012

Taller de Peces de Nadal








Fiquem el vitrificador i esperem...











I finalment... Ja les tenim!!!!









Divendres 17 de Novembre
M'agrada els divendres, desprès de tota la setmana tothom arriba amb aquella expressió de "per fí divendres!!!!! i ja estic de cap de setmana!!!! Arriben com un aire fresc, nervioses, amb el cuquet de... a veure com em quedaran :)) i pensant a on seuré?, quins colors?, em quedaran igual..... i quant dius Bé, ja hi som totes!!! Comencem???

Cadascuna al seu lloc, començo a explicar i tot d'una, veus com tothom s'anima i a treballar, tintes, troquels, crec que el punt més important es que et trobis com a casa, gaudint amb els amics i ... un es relatxa i entre rialles, comentaris, ... el resultat sempre es increïble.

Ja estan les peces fetes, ara només ens queda ficar el llaç i ta chan!!!!! Totes son diferents i totes tenen un punt màgic, quedaran perfecte a l'arbre!!!

Tinc la sort de puguer dir que tothom que ha passat per Papers de color son persones genials, i aquest es el secret que un se senti tant a gust. Gràcies noies per vindre!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada