diumenge, 28 de juliol del 2013

Per uns grans amics






Fa molts anys vem coincidir un grup genial per treballar, un bon equip, bons companys,... i com tot amb el temps, cadasqun va fer els seus canvis professionals, però una cosa no va canviar, bé... si una mica... amb el temps vem passar d'excompany de feina a bons amics.


Felicitats Montse!!! 
He preparat aquest llenç per la meva amiga Montse, qui la coneix mai l'oblida i si tens la sort que tinc jo ... Llavors mai la deixaries marxar. No importa que passi el temps, sempre està, sempre té aquelles paraules per fer-te riure, per animar-te, sempre té la seva mà preparada per ajudar-te. 

És tan fàcil ser amiga seva, i molt més... estimar-la. 

Gràcies Montse per deixar-me compartir aquesta vida que ens ha tocat!!! Viu el present i no et preocupis d'allò que no té solució.

Felicitats Ulises!!!!
I aquest per tu Ulises, no cal que digui res perque ja ho saps. He intentat ficar tot allò que es important per tu, i espero que quant el vegis et dongui tota la força que necessites!!! Carpe Diem




2 comentaris:

  1. tinc un premi per tu! si si un premi. Visita el meu blog i allà vueras en que consisteix!
    Felicitats¡¡¡¡¡
    http://momentsdescrap.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. Tienes un premio en mi blog! Liebster Award :)
    http://elblogdemrsdiaz.blogspot.com.es

    ResponElimina