dimecres, 15 de gener del 2014

Nous Projectes!!!


Bon dia a tothom!!
Principi d'any nous projectes, altres que és queden darrere o finalitzen. Papers de color - Studi* finalitza, un espai a on he viscut moments de tot (tots bons o quasi tots) sobretot molt creatiu, he conegut gent fantàstica que segur que continuaré veient-la perquè més que alumnes s'han convertit en veritables amigues. Però tot té la seva etapa, i ara comença una de nova ;)
Continuaré impartint tallers, perquè jo continuo, continuaré fent encàrrecs si vosaltres no teniu temps per fer-ho. 
Em fa molta il·lusió dir que em trobareu fent taller a Natural Scrap, a Unió Papers i allà on vulgueu que hi vagi, jo encantada!!!! No m'envieu a la conxinxina ehhh però tampoc ho descarto jajaja

Bé, aniré pub licitant els tallers, penjaré fotos dels tallers, dels meus projectes i només dir això, que jo continuo fent allò que m'apassiona!!

Una abraçada molt forta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada