dimarts, 7 de gener del 2014

Tornem a començar!! Feliç Any Nou


I ara que??

El 2013 ha finalitzat, un any ple de moments de tots colors!!!  En general diria que ha sigut mogut i plé de canvis, però el mes important es que em quedo amb tot lo bo.

I després de totes les festes, tornem a començar!!! No sé si el 2014 serà bo, però ho intentarem!!! ara es quant tinc que dir allò dels proposits d'aquest any, però ... Nooooo, aquest any no ho faré!!! jejej aquest any intentarem viure el dia a dia, amb les petites coses que ens fa ser feliç. així que ... a tornar a fer tallers, crops, reunions familiars, sortides imprevistes,,,,i un llarg etc, etc.  Us desitjo un bon any 2014 a tots i com diu la meva amiga...  

CARPE DIEM!!!!  

Pd: Volia donar les gràcies a tothom que a confiat amb mi, que ha vingut als meus tallers, que m'han encarregat projectes, que em compartit cafés, té i fins i tot pastissos!!! Amb qui he parlat, he plorat, i he rigut, gràcies a tots vosaltres el 2013 ha sigut bonissim i el 2014 segur que serà igual o millor!! Un petonasss!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada